صديق نشيط
لأجلك أبكيت القمر
تاريخ التسجيل: December-2025
الدولة: جمهورية مصر العربيه
الجنس: ذكر
المشاركات: 399 المواضيع: 102
صوتيات:
2
سوالف عراقية:
0
المهنة: حاصل علي دبلوم زراعه
آخر نشاط: منذ 59 دقيقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لحن الامل
لانهم مو طيبين بالاصل و يشوفون معنى بالحياة من الاذى و التضحية
يحبون هاي القصة و عايشيها والا حياتهم مالها قيمة
اسف لحن الامل مفهمتش تقصدي ايه