صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 12 من 12
الموضوع:

لماذا الأشخاص الطيبون غالبًا يدخلون في علاقات تستنزفهم نفسيًا - الصفحة 2

الزوار من محركات البحث: 83 المشاهدات : 369 الردود: 11
جميع روابطنا، مشاركاتنا، صورنا متاحة للزوار دون الحاجة إلى التسجيل ، الابلاغ عن انتهاك - Report a violation
  1. #11
    صديق نشيط
    لأجلك أبكيت القمر
    تاريخ التسجيل: December-2025
    الدولة: جمهورية مصر العربيه
    الجنس: ذكر
    المشاركات: 402 المواضيع: 102
    صوتيات: 2 سوالف عراقية: 0
    التقييم: 656
    المهنة: حاصل علي دبلوم زراعه
    آخر نشاط: منذ 47 دقيقة
    مقالات المدونة: 1
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لحن الامل مشاهدة المشاركة
    لانهم مو طيبين بالاصل و يشوفون معنى بالحياة من الاذى و التضحية
    يحبون هاي القصة و عايشيها والا حياتهم مالها قيمة
    اسف لحن الامل مفهمتش تقصدي ايه

  2. #12
    من أهل الدار
    تاريخ التسجيل: August-2019
    الجنس: أنثى
    المشاركات: 8,731 المواضيع: 0
    التقييم: 25701
    آخر نشاط: منذ 22 دقيقة

    الأذى م جاى من الناس ده جاى م سكوتك وتفريطك ف حقك وكرامتك وخوفك م قول كلمة " لا " أحسن تبان قاسى ، مع إن اللى بيحبك هيخاف يزعلك أو يؤذيك ،
    فتقوم بقى تسيبلهم نفسك خالص وتبقى ساذج .

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
تم تطوير موقع درر العراق بواسطة Samer

قوانين المنتديات العامة

Google+

متصفح Chrome هو الأفضل لتصفح الانترنت في الجوال