المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جـهـآد عايزه تمن وقيمه زيكم* حصلت كلشي الا القيمة
فضولى كبر أنى أجربها بسببه ، وبالعند ف نازلى اللى أستخسرت أنها تدينى طبق وجات تقولى خلصت .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NAZ حصلت كلشي الا القيمة اكثر شيء حصلناه هل سنة تمن والقيمة سهمكم العافية
لعن الله امة سمعت بذلك فرضيت به ..
قوانين المنتديات العامة
Google+